Love my life!!

I dag började skolan, de gick lättare än jag trodde klev upp duschade gjorde mig klar och gick till skolan. Fick träffa mina fina vänner som jag inte hunnit se en skymt av under lovet. På lunchen pratade jag mycket med Moa,hjärtis! 
När vi slutat gick jag hem böt om till springkläder och sprang till stallet, väl där böt jag om, gjorde allting åt Barbie,Flash & Pärlan. Tog in hästarna gav dom middag, gjorde i ordning Pärlan red henne ute på slingan skrittjobbade henne mycket innan jag började trava. När traven var bra så började jag galoppera hon var så glad att komma ut så hon gjorde några glädje bockar, travade och skrittade av henne. Hon skulle ridas lite lugnare i dag då hon hade hoppat för Jane i helgen. 
Barbie joggade jag ute i skogen endast skritt & trav, de gick bra hon var lite pigg. 
Gjorde klart till hästarna innan jag åkte hem, nu har jag duschat och kikat tv. 
Godnatt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0