Just give me a reason

Min dag började med att jag vaknade halv 12 och var helt utvilad. 
Vid 13 åkte jag & mamma ut till Storheden gick på hööks. Jag köpte ett dressyr träns, ridskor,chaps och en "godissten" för 1500:- så nu måste jag börja jobba igen.. 
Åkte till stallet, smorde tränset och skorna samt chapsen. Tog in henne borstade henne länge, tvättade ansiktet och satte på hovfett. Barbie fick komma ut och promenera i dag, var ute å gick med henne i en timma bara på asfalt vilket är bra för senorna. 
Träffade Åse & Tove i stallet dom som äger Flash& Pärlan. Dom tyckte att jag hade gjort ett riktigt bra jobb med begge hästarna å att jag gärna får fortsätta rida när jag har tid. 
När jag var klar i stallet åkte jag hem, käkade snabbt bör om å åkte och jobbade. Har jobbat till 22 nu ska jag gå och duscha sen väntar sängen i morgon ska jag upp 7 för att tabort tandställningen wihoo! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0