hur dom än försöker ta oss ner på jorden

Orkade inte blogga i går när jag kom hem från hockeyn så tänkte att jag gör de i dag i stället. 
Jobbade i går från 6-15:30 åkte till stallet red ut i skogen barbacka med hack. De slutade inte nå vidare hon skenade hela slingan de gick inte att göra nånting som tur va så mötte jag maja som var ute och ledde Nilsson så då fick jag stopp på  henne.. De hade kunnat sluta riktigt illa men de gjorde de inte som tur va, ledde av henne länge innan jag ställde in henne. Linda borstade henne medans jag bytte om och senare åkte hem. 
Duschade,käkade och gjorde mig klar klockan 18 hämtade pappa mig och vi åkte till hockeyn såg den med honom sen skjutsade han hem mig. Somnade nästan direkt jag la mig i sängen, var riktigt trött! 
Nu hade jag tänkt att duscha,göra mig klar för att sedan ta mig in till stan och träffa Felicia vi ska gå på stan när vi är less ska vi ta bussen till Boden där jag kommer spendera natten tillsammans med henne. 
Så de blir inget stall för mig i dag, mamma ska tömköra henne. 
 
Åh vill ha sommar NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0