Fina lilla häst!

Dagens klasser har gått super bra, hon kändes verkligen på topp i dag! 
 
LBn  gick bra hade lite svårt att få kontroll på henne på den sista linjen då jag har ett rakt gummibett på henne men hon får bättre språng och behåller galoppen från start till mål, skönt! I omhoppningen så flöt allt på tog inte så snäva svängar då hon var så himla stark och de var så djupt underlag. Hon räddade sig verkligen på sista hindret i omhoppningen, fina lilla stjärna! 
LAn var hur lång bana som helst (A1a) med 9 hinder i grunden varav 12 språng då de var en trekombination och en två kombination med. Men jag hälpte henne så gott jag kunde och vi kämpade igenom hela banan fick många fina språng och vi kom i mål med 0 fel å vi vann, var den enda nollan i klassen då alla kategorier var i hop slagna! 
Nu är hon nattad, vi äter middag å pratar å laddar om för i morgon då jag rider en LB. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie - lulearyttare

NI ÄR BÄÄÄÄÄÄST.

Svar: Åh tack sötis!!
eemelielamppaa.blogg.se

2013-04-14 @ 21:10:07
URL: http://lulearyttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0