Tänk om man kunde se i framtiden allt skulle vara så enkelt.

Sitter och lyssnar på musik, försöker plugga men de går väl så där. Tankarna är inte med mig alls i dag dom är långt bort... 
Min dag har varit helt okej. Började med skola, vi hade svenska prov en "uppsats" som vi skulle skriva. 
Sista passet vi hade i dag gjorde nog min dag, hade med Simon,Victor,Chrille och Felicia. Chrille var helt hyper så skratta en hel del gjorde vi. Men de blev nog inte så mycket gjort... 
Stannade kvar på skolan ett tag med Felicia,Ogge,Albin och Elias. 
Gick hem efter de, käkade sen åkte jag till stallet, red i skogen igen.
Efter stallet så åkte jag hem. Så kom Emma & Madde vi satt å skrattade åt en massa saker.. Så kom Victor, vi käkade glass. Madde åkte hem, vi gjorde väl inte så mycket. 
Fick prata riktigt mycket med Emma om saker som har hänt. Försökte få henne på andra tankar! 
Dom åkte hem vid halv 10, jag städade mitt rum lite. Satte mig och läste igenom engelskan eftersom vi har prov på de i morgon.. 
 
Du är så jävla fin Emma, försök att se allt possitivt jag vet att du fixar det här gumman. loveu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0