Snabbt inlägg

Har just kommit in efter att ha snackat med några pojkar i telefon.
Min kväll har varit riktigt bra, har varit ute och gått omkring med Celinn pratat om allt och inget, kände att de behövdes en kväll som denna. Min dag har varit både bra och dålig när jag och Emma skulle köra moppe till ormberget så kraschade vi med den på vägen dit, de är fan nå med Emma och moppar. Stackarn har varit med om så många moppe kraschar och alla händer alltid när hon är med.. ❤
Vi klarade oss hyfsat bra, lite ont här å där min jacka gick sönder har typ skrapat upp hela benet tur att de inte är sommar nu...
Sen när Chrille,Wille,Wille och några kommit dit så åkte vi sen till ormberget, orienterade med Wille,Nicke,Wille,oliver och Tobias.
For hem sen åkte jag och Felicia in till stan, köpte 3 tröjjor från Gina och sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0