Simply the best!

Sitter och smsar med stackars Victor som är på väg in till akuten. 
Hela helgen har spenderats i stallet, vi har haft hemma tävlingar så jag har både jobbat & tävlat! 
 
Resultaten från helgen:
lördag: 

1m
 hade hon typ som en springa av sig klass den här gången. Hade ingen bra känsla varken på framhoppningen/ banan. Hade även känningar i nyckelbenet hela helgen eftersom jag byggde så mycket i fredags som jag egentligen inte skulle gjort men.. I alla fall så 0.a vi grunden och första i omhoppningen var ett räcke så hon blev stark och jag orkade inte hålla henne så vi rev den men resten var bra. Fick sedan höra att jag hade haft snabbast tid, sånt vill man inte höra när man fått ett nedslag. 
110 
De var våran andra 110 jag hann kanppt gå banan kunde den knappt när jag red men gjorde en super runda var inte alls beredd att komma till omhoppning som vi gjorde så jag råkade rida alldelens för dålig väg mot kombinationen så hon rev verkligen A hindret och så blev de kaos där emellan sen hoppar hon B och klarar de, vilken annan häst som helst hade vejt undan eller iaf stannat men inte Barbie hon har ett hjärta av GULD! Så vi slutade på en rivning i omhoppningen de var helt klart mitt fel! Så var jätte nöjd! 
 
söndag: 

105 
Gick super en av dom bästa rundorna hade jämt tempo hela grunden och hon var lugn och lydig! Red omhoppningen som en "grund" fast kortare vägar ville bara bli 0.a så har sista tävlingen ute åde. Men vi vann den klassen och så vann jag ett täcke från Ab nian (kingsland) som dom hade lottat ut! 
 

Foto: Sofi Eriksson.
Alla som har fotat oss under helgen kan väl skriva till mig på chatten eller nå! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0