Om man kunde beskriva hur mycket jag behöver dig i mitt liv skulle de ta år

Sitter med mamma i soffan tittar på TV, Celinn for just hem. 
Dagen har varit riktigt risig men tack vare en person som fick mig på benen till slut så blev allt så mycket bättre! 
Började med skola, fick träffa Celinn pratade väldigt mycket med henne. Till slut blev de bara för kaos så jag brast och tårarna rann men jag samlade mig väldigt fort. Efter skolan följde hon med mig hem och var med mig hela kvällen kan säga att de behövdes en dag som denna. Är så himla glad över att du finns och att du är just den du är. Till slut så löste väl sig de mesta jag kom på andra tankar vi pluggade lite och sen åkte vi in till stan och käkade på max. Efter vi hade varit där i kanske en timma drog vi oss mot hertsön igen körde runt lite där sen gick vi in till mig satt för de mesta och pratade. 

 
 
När jag har dig vid min sida är allt så mycket tryggare. Du förstår inte hur mycket du betyder för mig, jag behöver verkligen dig i mitt liv för att klara av dom här tunga stunderna! Tack än en gång gumman du är ju bara för bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0