Lösenords skyddat...

Jag orkar bara inte mer med att alla ska läsa min blogg och att alla frågar eller skriver i blogresponse/Kommenterar längre.. För de är oftast bara taskiga saker folk skriver men om dom vill nå kan dom ju ringa eller skriva i chatten om de nu är så viktigt att få nå sagt då vet man ju iaf vem de är!
 
men men..
Den här dagen har varit riktigt riktigt bra. Började med att jag vaknade 11 efter 12h sömn så otroligt skönt.
Gjorde mig klar tog moppen till stallet.
Hopptränade för Jane,hoppade bana gick rätt bra. I slutet så hoppade vi en linje och en trippel på 110/115 då gick de bättre fick många tips och så!
For hem direkt efter duschade klädde på mig och for till Waldorf med mamma och mormor. Har haft en riktigt mysig och bra söndag de är alltid bra när man har en förjävlig skolvecka framför sig..
I morgon blir de eventuellt att fara med Celinn på stan. Sen hem så kommer Linda & min älskade bror förbi och fikar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0