Lördag

Orkade aldrig blogga i går när jag kom hem var alldelens för trött, så gör de nu i stället! 
Gårdagen spenderades först i stallet red min underbart fina ponny på planen, pratade med Simon i telefonen samtidigt. Sen var jag med Jessica, vi tog moppen in till Coop arena på vägen mötte vi Wille,Wille och Simon så vi snackade lite med dom sen for vi vidare! På hockeyn träffade vi Emma,Saga,Moa och Hanna så vi pratade lite med dom och så. Vi for i mitten av tredje perioden för vi var så hungriga. Drog till Max käkade sen åkte vi hem till mig, värmde oss,tog en massa fula bilder. Simon sa att vi skulle komma till HIF, vi hade ändå inget annat för oss så vi åkte dit! Satt där, hade vattenkrig uppe i skolan med Victor & Simon blev gode blöt.. 
Jag och Jessica var så snälla så vi for och köpte Cola till grabbarna på Coop. Kvällen avslutades med FIFA & NHL lir hemma hos Chrille med Jessica,Victor och Simon! Så min lördag blev rätt bra ändå trots lite problem.. 
 
I dag söndag så har jag hunnit vara till stallet red dressyr. Har gjort mig klar sitter och lyssnar på musik, ska snart ta och gå och kolla pojkarnas match på IP. Sen får vi se vad som händer. 
 
 
fokuserade pojkar aadå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0