it's so easy to belive someone when they tell you exactly what you want to hear

Så vare måndag igen då. Skolan har gått ovanligt fort i dag. Började klockan nio, vid lunch så skulle jag hem och hämta en sak så följde Emmsi med mig vi skrattade så de var sjukt! Träffade även många i skolan har pratat om helgen och skrattat. Kom hem för ca 45 min sen vi hade idrott. I morgon blir de ingen skola för mig, har moppe kurs mellan 08-17 är så onödigt att sitta där i 8h kan ju redan köra men de ska göras så då är de bara att ta tag i de.
Linda och Tim kommer förbi en sväng vid halv 5 dom skulle fika och så ska bli så kul att få träffa min bror de var ett tag sen sist och även Linda!
I kväll ska jag till stallet ska jogga henne lite i skogen och så hem och plugga.
Ojj skulle lagt ut de här för 2h senare men Linda & Tim kom och vi har fikat och så har jag fått ett presentkort på Gina och så. Men ska fortsätta vara social nu vi hörs kanske mer i kväll.

full fokus på victor när de gäller spanska!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0