En hel del plugg

Just nu är de verkligen en hel del plugg... Har suttit hemma nu i en timma och skrivit klart en svenska uppgift, jobbat lite matte och kollat på spanska glosorna. Skoldagen har gått fort i dag har tillbringat största delen av dagen med Hannibani och Madde. Sen har jag hunnit prata lite med Emma och William och så. Ringde Simon och pratade med honom när jag var på väg hem, de är så tråkigt i skolan nu när inte Simon och Victor är där... I morgon kommer dom väl..
Snart kommer mamma hem så ska vi äta, plocka upp Madde och fara till kallad då vi ska göra de sista med moppe kortet vi ska ha "upp körning". Efter de så ska jag nog till min ponny hezt Emma skulle nog med dit! En toppen dag om man stryker pluggandet, ha de bra PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0