Du får mig alltid att lämna alla problem åt sidan, tack finis!

 Har just vaknat efter att ha sovit i 12h ungefär, kan säga att de behövdes!
Gårdagen började som vanligt med skola sen stallet red min fina ponny :')
Fick träffa Johanna, vilken var väldigt nödvändigt vi hade mycket att prata om, älskar dig. 
For hem duschade,käkade och gjorde mig klar for och hämtade Hanna. Vi for vidare in till stan satte oss på en parkbänk ringde en massa och busade. Tog bilder,pratade. Så for vi tillslut till Ishallen där vi mötte Wille, han hade just haft träning. Så vi pratade lite med honom innan han skulle gå till bussen. Då drog vi till donken och skrattade,pratade och en massa annat. For hem till hertsön, till miljögården där tobbe,tobbe,matte,simon och Wille var så var vi där en timma. Men de sög och så blev de så jävla kallt så vi for till Hanna, ringde några,skrattade och bara flummade på. For hem där vid 10 träffade Wille på vägen hem snackade lite med han sen for jag hem.
Ni får klara er utan bilder i det här inlägget..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0