de kommer nätter då, de kommer dagar då, de kommer kännas hårt, de kommer vara svårt..

 Sitter hemma och lyssnar på en massa RMK låtar.
Kom hem från stallet för ett tag sedan red i skogen men de var en massa älgar så gick till banan ist. 
Var på skolan till lunch sen orkade jag inte gå nå mer de är så jobbigt att vara i skolan när man är sjuk..
Fick i alla fall träffa Celinn, skratta och prata med henne! Slog på en film när jag kom hem, somnade. 
Simon & Victor kom till mig vid halv 4, tog de lugnt och så. Så härliga pojkar dom där 2 dom får en alltid på bättre humör de går inte en minut utan skratt. 
När dom for hem åt jag middag med mamma sen for vi till stallet.
Busiga bilder från i dag:Pppp

De var alla bilder jag tog i dag.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0