Dansa är kul men jag föredrar å supa

Haha, sitter och lyssnar på en massa random låtar som ni ser på rubriken.. 
Min kväll har varit bra, såg matchen på IP tyvärr förlorade dom med 1-2.. Men dom spelade lika bra för de!! 
For hem med Jessica vi slog på en Johan Falk " spelets gång" den var bra lika så som alla hans andra filmer är! 
Vi käkade även middag här sen gick vi till Ica mötte upp Victor & Anton vi gick hem till Anton pratade lyssna på musik och sånt. Vi gick hem vid 10, fick prata och skratta  en hel del med Victor på vägen hem! 
Aya nu ska jag ta och sova snart så jag orkar med den här veckan.. 
 
Ni får en bild på min underbart finaste hezt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0