Att livet ska vara så orättvist

Har just läst en "artikel" eller vad de nu heter om en pojke som visste att han snart skulle dö helt värt att läsa! http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.115826-sebbe-visste-att-han-snart-skulle-do?ref=fb tycker man att sitt egna liv suger ska man nog tänka på att de finna dom som har de värre...

I dag var jag på skolan till kvart över 3 hanna gjorde verkligen min dag, skrattade så jag grät, haha!
Efter skolan for jag hem pluggade sen tog jag moppen till stallet och var ute och långskrittade med Simone 40 min i spöregn de är så mysigt att ha häst i bland, NOT! For hem duschade,lyssnade på musik såg på tv och bara tog de lugnt! Inte så mycket mer, är 7kt trött vi hörs ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0