As long as you love me

Godmorgon! 
Jag glömde helt bort att blogga i går kväll. 
Efter skolan så for jag och Celinn in till stan, jag köpte ett par träningsbyxor,Dr denim och en tröjja. 
Nå mycket mer hann jag inte kolla på för vi hade fullt upp med att hitta prao-plats! 
Min moster jobbar på El giganten nere i sthlm, men hon skulle ringa och kolla om jag och celinn fick komma till
El giganten här i Luleå, för vi hittar inget annat och jag tänker inte sitta i skolan när alla andra är på prao! 
Med Simon & Victor blir de nog mest troligt köpmangatan 16 men vi får se vad som händer..
Efter stan så tog jag direkt bussen mot stallet red på plan mycket galopp jobb lite förvänd osv. 
For hem tog ett varmt bad, kollade på Non men jag orkade inte så de får vara..!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0