1 september

Gårdagen var helt okej. Var på skolan, var med lite på idrotten men sen fick jag känningar i nycklebenet så satt i båset med Chrille och Nicke. Efter skolan så gick jag och väntade på att Simon och Victor skulle sluta, snackade även lite med Wille! Så gick vi i alla fall hem till mig  jag, Simon och victor, Celinn och Emma S skulle komma till mig när dom hade gjort sig klara för stackarna fick idrotta i spö regn...
Dom kom typ 2h senare så umgicks med simon och virre  medans pratade och skratta på, de vanliga. riktigt häliga pojkar de där dom gjorde min dag!
Sen när Emma och Celinn tillslut kom så gjorde vi inte så mycket tog en massa flum bilder och så. Victor & Simon skulle dra och jag och Celinn tog mopparna till stallet red i ridhuset hon var riktigt fin!
Åkte hem plockade upp Emma på vägen drog till mig duschade och gjorde mig klar. Gick till Ica, ett tag senare kom Simon han och Celinn skulle sova hos mig eftersom att mamma skulle komma hem på natten någongång så vi hade de allmänt kul hos mig.
Somnade där vid 2 var riktigt riktigt trött vaknade vid 8 för simon skulle upp, han hade match.. Så drog jag och Celinn in till stan solade och for hem nu ligger vi bara i min säng och slöar ska snart bege mig mot stallet och
 hopp-träna för Jane.
I kväll vid halv 8 kommer några och fikar och så men de var så många som inte kunde komma för de var DM åde.
Ja min födelsedag / gårdagen kunde nog inte blivit bättre så otroligt glad för alla mina fina vänner puss på er mina fina <3
ja jag vet att de blev en hel bilbel sorry..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0