-

Har just kommit hem efter en lång dag..
Den började som vanligt med skola. Vi hade hemkunskap, jag och Hanna failade ju inte lite... På lunchen gick jag och käka på monami med Chrille & Victor, sen kom även Emma och en massa andra dit de var lite små kaos där...
Slutade hur som helst halv 2, jag och Felicia tog moppen till stallet vid 3. Red och så byggde vi bana inför tävlingarna i morgon så vi stod ute i 2h bland lera osv kul!
Så tog vi moppen hem till mig "fixade" oss sen for vi till Coop köpte dricka,chips sen mot svartöstan där Simon och Victor var. Vi kom dit jag hade mascara över hela ansiktet för de regnade så mycket när vi körde så då fick vi börja med att fixa allt sånt sen kom Emma,Madde och Bella dit vid halv 9 vi såg film. Madde och Bella drog vi var kvar hade allmänt kul!
Aya är svin trött och ska upp tidigt i morgon vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0