Lördag

Gårdagen blev riktigt riktigt bra. De började med att jag vaknade hemma med fellan bredvid mig! Vi slog på en film vaknade till den. Vid 13 begav vi oss till stallet, jag fick träffa Johanna prata lite med henne åså. Åkte hem duschade och gjorde mig klar. Daniel hämtade mig vid 17 körde in mig till stan mötte upp fellan. Käkade Max mat sen så såg vi Ted på bio. Den var riktigt bra. När filmen var slut åkte vi hem till mig. Wille kom och va med oss ett tag, sen ringde Elias och bad oss komma till Ica så vi gick dit träffade Elias, Albin, Victor, Gustav och Marcus vi var där i en timma kanske sen sprang vi hem för vi höll på att pissa på oss...
Johanna & Julia satt hemma hos mig när vi kom tillbaka så vi satt och pratade lite med dom, Johanna hade köpt en cola till oss!
När dom drog kom Jennifer & Sandra vi var med dom till cirkus 2 sen somnade vi när dom drog!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/3846018/images/2012/pic_5083c9daddf2b37413002596.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0