En hel vecka i ett inlägg..

Har inte hunnit med bloggen på hela veckan. 
Kommer inte riktigt i håg vad jag har gjort i veckan men kan blogga om min helg!
I fredags hade jag hopp träning på kvällen, när jag blev klar i stallet åkte jag hem,duschade och gjorde mig färdig. Felle kom till mig vi for ut träffade Oskar sedan Albin. Jag & felle tog oskars cykel cyklade till coop köpte godis och en cola på vägen hem gick de hål i påsen så colan landade typ på stenar så de gick hål i den.. haha lyckat! 
Sen gick vi hem till mig käkade godis och pratade, sen somnade vi. 
På Lördagen så vaknade vi slog på en film efter de åkte jag till stallet red i skogen. 
Så hem igen duschade slog på en film gjorde mig klar sen åkte jag till Emma L. Vi drog lite senare till max käkade sen tog vi bussen till Tuna och var ed Sebbe,Frans,Anton och Markus! Åkte hem där vid 12. 
I dag ska jag nog inte göra så mycket eller jo i kväll ska jag ha lite markarbete men på dagen vet jag ej.. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0