Try

Kom hem för ungefär en timma sen, lyssnar på musik och försöker plugga.. 
Dagen började med att vi hade musik,no och engelska, men vi var mest nere i sporthallen. Där det var skol-DM så  de var en massa olika skolor som spelade fotboll. På svenskan gjorde jag omprovet och klarade de. 
När klockan slog 11.43 skulle min klass och 9a åka på studiebesök på SSAB.. 
De var kallt,tråkigt och meningslöst att vi åkte dit. Bussen gick hem 14.20 då hann vi se finalen och hertsön vann! Riktigt kul, bra jobbat allihopa som spelade i dag! 
 
Ska om ett litet tag käka och börja bege mig till min fyrbenta lilla vänn som väntar på mig i stallet. 
 


 
 
 
Gode kans denna  Elias Pettersson! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0