Everything is going to be alright maybe not today but eventually.

Okej nu har jag bestämt mig ska börja blogga igen. Men nu ska jag blogga om både häst livet och de vanliga i ett! 
I dag var jag i alla fall på skolan, dagen gick riktigt segt. Men när vi äntligen slutat gick jag hem, duschade. Victor kom hit en sväng när han hade slutat, vi pratade och kikade på portkod! 
Gjorde mig klar,käkade sen skjutsade mamma mig & Jessica till hockeyn där vi mötte upp Felicia. 
Kom hem 22.25 ungefär, orkade inte se hela hockeyn var inte riktigt på "humör" för de. 
Gick till Kvantum köpte en loka satte mig på bussen hem mot hertsön.  
Ja, jag ska ta och fixa till bloggen den ska inte se ut så här men jag har inte tid att göra de just idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0