trololololo

Hejsan, i dag har jag inte gjort så mycket annat än att umgås med min finfina ponny hezt! Pratat en hel del med Felicia så jävla glad att ha den tjejen vid sin sida. I morgon kanske Bella kommer och sover till på söndag har tävling i helg men vi kanske drar på max i morgon kväll eller nå:) 
 
Är riktigt less på mig själv just nu..
Ingenting är bra, allt är så dåligt just nu. Mitt liv går som en berg & dalbana ena dagen känns allting så bra och nästa tvärtom.. Ska ta mig ett bad och låta tankarna jobba. 
 
 
Älskar dig min lilla häst, vet inte om jag skulle orka utan dig du gör allting så himla bra! 
finns ingen i hela världen som är som dig du är helt otrolig!<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0