Tomorrow Stockholm!

I morgon bitti rullar vi söder ut för att se ponny SM gå på stan och bara ha de bäst jag & mamma! Ska bli otroligt skönt att komma bort härifrån ett tag och glömma allt för ett tag! Fast kommer självklart att sakna alla mina fina vänner... Men kommer ju bara vara borta en vecka!:) Har varit i stallet och pussat på min lille häst! Packat har jag också hunnit med. Resten av dagen har spenderats i ishallen. Ska försöka hålla någorlunda uppdatering när jag är borta men lovar ingen eftersom blogg appen har tjorvat förut så den kan ju göra de igen... De var ju tänkt att vi skulle gå på grönan men nu går de ju inte... Kommer ha datorn med mig så bloggar nog i morgon efter vägen!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0