She said "you're crazy" he said, "only for you,baby"

hejsan, i dag har jag hunnit med en hel del. väckarklockan ringde 9, käkade städade mitt rum lite drog till stallet. Bella kom där vid 2. Cyklade hem vid 4, bytte om duschade osv. Så cyklade vi in till stan de var 7kt jobbigt för mammas cykel har as hög sadel och lågt styre och de går inte att ändra... Men vi kom tillslut fram till Max käkade pommes satt där i ca 1h då cyklade vi vidare mot Godis huset köpte snarra sen när vi skulle gå ut och låsa upp cyklarna så kommer de ut en konstig grabb. Han glodde som fan så jag och Bella började as garva... Hoppade han in i bilen med sina homies. Så skulle vi cykla över övergångstället så gjorde han en sjukt äcklig sak.. Så när dom körde för bi tutade dom jag blev så jävla rädd att jag höll på att grina..
Så när vi kom till LV7 backen vid kronan. Så tutar värsta äckliga gubben.. Ingen rolig hem färd för oss :P
Har nog inte skrattat så här mycket på hur länge som helst, Du är himla bra du Bella <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0