Nice väder!

I dag har de verkligen varit bra väder! Jag vaknade där vid 10, gick ut och la mig på gräsmattan och solade medans jag väntade på att Linnea skulle höra av sig. Där vid halv 12 gick jag till henne.Kosso kom också vi satt bara och snackade om allt möjligt i solen, de var typ för varmt... Så gick vi och köpte mjukglass. Kosso skulle till stan så jag och Linnea satte oss på cyklarna och vi skulle cykla till Haga men när vi kom till Lerbäcken vände vi,haha! Vi gjorde typ inget speciellt satt och pratade om en hel del.Käkade grillat där, sen så skulle jag till stallet och träna och Linnea på bilbingo:P Efter träningen skulle jag ha varit med Linnea men hon var så trött.. Blev helt sugen på att fara till donken men orkade inte,haha lat dag. 
 
I morgon kanske Bella skulle komma, men vi får se;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0