gårdagen.

hann/glömde bort att blogga igår.. var iaf och käkade med Daniel,mamma och Mormor på O'learys, riktigt bra mat!
Drog till svartöstan var med Simon pratade om en heldel! Så gick vi till Peter var där. Pratade även med en snygg felicia i ett tag riktigt bra tjej de där!Så hämtade mamma mig vid 23, for en sväng till Sandra sa hej då hon ska fara och fjällvandra med två till galningar... Låg och smsade och pratade med folk till 2 typ sen somnade jag :) 
Idag på dagen skulle jag typ vara med Jennifer vet inte vad vi ska hitta på men men.. Sen i kväll ska vi på bilbingo,hehe!
 
 
Älskar dig min finaste vän! Har gått igenom eld och vatten med dig och skulle aldrig klara en liten pöl utan dig. Vill bara att du ska veta att vad som än händer så älskar jag dig och kommer alltid göra det!
Alla minnen vi har tsm, allt bus och ja! Och mer kommer de bli! Jag har nu kännt dig i snart över 8 år och fler kommer det bli! Du betyder så jävla mkt för mig!  Jag vet precis vart jag har dig och att du alltid har en axel jag kan vila mitt huvud mot när de är jobbiga tider. Aya allt jag ville säga var att du är verkligen en fin vänn! Puss på dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0