de finns alltid dom som har de värre

i dag har jag hunnit med rätt så mkt ändå! först på morgonen/dagen så for vi och såg lite på tävlingarna, sen for vi hem och så sov jag i 2h och 30min de var skönt medans mamma var i stallet. Så kom hon hem och vi käkade mat pratade och så började vi planera våran resa till stockholm vilka dagar vi ska vara där och vad vi ska göra osv.
Var till stallet en liten sväng hälsade på Barbie och sånt! <3
Smsar med 2 så otroligt fina vänner just nu ni gör mig så glad, ni får mig att komma bort härifrån för en liten stund! <3
Och min mamma vad skulle jag göra utan henne?! är så himla glad att just hon är min mamma! hon är så jävla bäst så de är inte sant! jag kan prata om allt med henne hon finns alltid där som dom 2 fina vännerna jag skriver med just nu ni alla är helt amazing!<3
 
nä nubörjar de bli jobbigt att blogga med en hand, bloggar mer i morgon.
 
 
fy fan så hest ett brutet nyckelben är ju ingenting jämfört med tex de här....
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0