what doesn't kill, makes you stronger

Kom hem från stan för cirkus en timma sedan, har varit i ishallen kollat match med Celinn, vi åkte till stan käkade frunsch på dagobert!
 
Gårdagen har varit helt ok, började med att jag åkte till stallet när jag vaknat runt 13, var ute och tolkade med Barbie och Simone åkte.Vi for över allt på hertsön, kul var de och gick bra gjorde de också. 
När jag var klar i stallet åkte jag hem, duschade tog en pn. Gjorde mig klar till 19.30 då Emma L kom till mig vi var hos mig till 21 då gick vi till bussen och åkte till stan.Kunde inte äta nå tappade matlusten på grund av små pojkar som förstörde min kväll, less!  Vi åkte hem därifrån runt 10, träffade på Linnea och Ronja vi åkte hem till Lisa och LInnea där även Emma och Kosso var. Spenderade min kväll med dom, bra var den ändå tillslut! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0