to be old and wise, you must first have to be young and stupid.

Gårdagen var bra, den spenderades mesta dels på hertsön. De var somsagt disco där för yngre barn. Men jag var där för att hjälpa till alltså jobba! Kvällen var riktigt kul, fick umgås med finfina vänner som även gjorde min kväll. 
När discot var slut, så åkte jag,Felicia,Nathalie och Elias till max käkade och åkte hem där vid 1. Somnade vid 2 och vaknade i dag kvart i 12. Har sånn otrolig träningsvärk i magen så de är sjukt. 
I dag klockan 16 ska jag hoppträna för Jane, så missar hockeyn.. Efter de är de rally hem, göra mig klar och åka och kolla fotbollscup med Felicia och kanske någon fler. 
Ska slå på en film nu så jag vaknar, vi höres! 
 
Nån till bild från gårdagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0