Thaithai

Sista blogginlägget på 2 veckor, kommer inte att blogga när jag är i Thailand för jag ska inte behöva tänka på så mycket! I dag har jag ägnat mig tid till att säga hejdåå till några. Gick till skolan vid halv 12 lämnade chrilles vantar, sa hejdåå till dom i klassen. Gick hem provade kläder, såg en film. Klockan 16:30 kom Celinn vi satt och pratade i en timma om allt mellan himmel och jord. De behövdes!
Sen for jag på J18s hockeymatch med Lisa, vi pratade och skrattade mycket.
Har även smsat med Felicia en del om de som har/är mellan oss allt kommer/har löst sig och allt känns mycket bättre! har även skrivit lite med Victor. Och några till men nu ska jag ta och sova de blir en otroligt lång dag i morgon upp 07 flyget från kallax går 10:15 landar på Arlanda, sen går flyget till Thailand först 20:00 så de blir en riktigt lång och tuff dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0