söndags mys!

Somnade kvart i nio och sov till halv 10. Åkte till storheden med mamma & Jocke köpte skor, en tröjja till nyår och en HDMI kabel och lite smink. Åkte till stallet klockan 12, gjorde allting tog in henne borstade länge sedan gav vi oss ut i snöovädret red på banan hon gick sååå bra. Hon kändes precis som Indra när jag red henne. Samma långa hals samma känsla när jag plumsade i djupsnön, allt! Skrittade av, torkade henne och smorde av alla saker.  sÅkte hem vid 17. Kände mig sämre ont i hela kroppen,hostig och ont i halsen. Mamma for i alla fall och hämtade mat från max, gott! När vi ätit skjutsade mamma mig till mormor har färgat håret de blev typ svart så nu ser jag inte lika brun ut längre.. Badade, legat på spikmatta, fått massag, tittat på bilder från Thailand och pratat om allt. Du är för bra du!
 
 
New in  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0