Nytt år nya förhoppningar!

Vaknade halv 11 i dag, mormor hade gjort frukost åt mig. Mamma kom och hämtade mig vid 12 vi åkte till stallet jag red med hacket, runt slingan och lite utanför gäststallet i snön! Hon är så fin, så kul att komma hem till sin häst så är den precis som hon var när jag lämnade henne dröm! Hon är inte den lättaste att hålla likadan när man är ny ryttare på henne men Marie är ju så duktig. 
Kom hem från stallet för en timma sen har tagit ett sista bad de här året. Ska alldelens strax göra mig klar och börja gå till Lisa där vi ska fira nyår! Men eftersom jag inte känner mig så frisk så följer jag nog inte med dom in till stan vid 12.. 
Men vi får se vad som händer, hoppas ni fick ett bra slut på 2012 och att 2013 tar med sig någonting ännu bättre!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0