Mindre än 2 dygn kvar!

Nu är de mindre än 2 dygn kvar innan jag sätter mig på ett flyg tillsammans med min mamma,morfar och hans fru till Thailand. Så jag längtar, ska bli så skönt att bara f åka bort från allt här hemma allt då menar jag de dåliga inte mina vänner/djur. Kommer sakna er mycket! 
I dag har jag inte heller varit i skolan, alla tabletter som jag trycker i mig har börjat ge lite resultat men för säkerhetskull så ska jag inte till skolan i morgon heller. Mamma har ringt och pratat med Lena och sånt. 
Har hunnit se 5 filmer i dag! Följde med mamma till stallet i dag hon skulle blanda hinkarna så jag borstade, mockade och fyllde vatten. Marie & Linda hade ridit henne och gjort allting så jag var bara och hälsade på henne. 
I morgon kanske jag är ännu lite piggare då hade jag tänkt att packa för jag orkar inte göra de i kväll. Ska slå på en till film nu, ni får ha de så bra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0