Let me tell you a story.

Gårdagen blev bra. Började med skola vi gjorde lussekatter på HKn. Efter skolan gick jag till stallet, red henne ute på "travbanan" lät henne galoppera lite hon var så himla pigg! Efter de red jag till stallet igen och tog hand om henne innan jag for hem. 
 
När jag kom hem hoppade jag direkt i badet, gjorde mig klar lockade håret valde kläder och åkte med Celinn till ishallen vi kollade J16s match. Pratade en hel del om allt och inget, så otroligt skönt att få prata ut med en som känner likadant för allting, hjärta till dig!
Efter 2:a perioden gick vi från ishallen in till stan, satte oss på max fortsatte prata. Träffade även Emma,Amanda,Rebecka och Madde pratade med dom ett tag innan vi alla tog bussen till gården. Celinn gick hem, men jag gick till gården med Rebecka,Emma och Madde. Vi var där till 23 med en massa. 
gick hem vid halv 12. 
Ska snart bege mig till stallet och rida, sedan får vi se vad so händer! 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0