God jul!

I dag är de julafton även i Thailand men de är lite mer annorlunda här! Dagen började som vanligt med hotell frulle, promenerade ner till stranden solade & badade dagen lång. När klockan närmade sig 15 så var vi på hotellet,duschade och så. Nu ligger jag bara i sängen och latar mig klockan 18 är de "julfest" här så ska göra mig färdig tills dess!
Vi åker hem från Thailand nu på fredag, vill verkligen inte ens tänka den tanken! Allt har varit så bra här...
När jag kommer hem kommer jag lägga ut en del bilder eftersom internettet här är så segt så de går inte...
Ha en bra jul alla barn!!❤
Lite YOLO är de ju ändå att spendera en julafton i Thailand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0