Brothers undet the sun

Måndag, de har varit en rätt tung & tröttsam dag men jag har försökt göra allt för att hålla tankar,känslor och tårar på spår.
Fick prata en del med Lisa hon fick mig på betydligt bättre spår. 
När vi slutat åkte jag buss med Jessica sen fick vi gå stallvägen.
 
stall:
Gjorde allt och red barbacka i ridhuset, jobbade mycket skritt & trav. I traven jobbade jag mycket med att hon skulle gå böjd i halsen och trampa med frambenen innanför spåret men att bakbenen fortfarande skulle vara på spåret (de vi gjorde för Jane i lördags) hela ridhuset runt. Men hon fick inte flytta för skänkeln. 
I galoppen lät jag henne mest bara gå. Vi ska börja trappa ner lite för henne tills vi far till Thailand då hon kommer vila första veckan, vecka 2 kommer Marie börja sätta i gång henne. 
 
När jag kom hem käkade jag, bakade muffins tog ett bad och nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. 
 
 
Saknar att kunna le på insidan och inte bara på utsidan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0