Vilken dag.

Dagen började med att jag blev väckt hemma hos moster av några skrikande ungar ute på gården som skriker att de brinner... Blev gode less somnade om väckarklockan ringde 9. Gick och duschade,käkade och fixade klart! Gick och lämnade in min mobil på en "butik" där dom lagar Iphone osv. De skulle ta 4h innan den var klar så vi for till stan mellan. Mötte upp moster som var på jobbet, käkade  lunch med henne och fick lite saker av henne.  
Annars har vi bara gått på stan hela dagen, har så jäkla ont i fötterna så jag kan knappt gå.
När vi kom hem till moster igen så skulle vi se hur de blev med telefonen,  jag fick ut en helt ny gratis! eftersom de var garanti på den kvar. Just nu sitter jag och laddar ner en massa filmer på datorn så jag har något att göra  i morgon när jag åker bil en hel dag!
 
I morgon så rullar vi hemåt... Ska bli både skönt men ändå trist.. Kommer sakna allt här i stockholm men samtidigt så har ju mina fina vänner hemma och lilla hästen så ska bli kul ändå :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0