Västerås

Denna dag har spenderats största del i Västerås.
Börjades med att gå på en häst affär köpte ett schabrak 589:-?
Sen gick vi och käkade lunch på Hällabaren, riktigt bra mat.
Vidare mot Erikslunds shoppingcenter, där var vi inte länge för änn vi insåg att de var ungefär dom affärer som vi har hemma! Så vi for in till Västerås och gick på "stan" ist. hittade 3 tröjjor på NewYorker, och på  Rut m.fl hittade jag dom svarta Dr denim jeansen jag vill köpa fast så klart fel stl men vi ska ju ändå gå på stan i stockholm mån/tis så hittar väl där :)
Nu efter vi kommit hem från Västerås så har jag bara legat ute i fina vädret på en filt och lyssnat på musik och tagit det lugnt!
Juste har även hunnit kracsha min mobil i dag så den samlade på sig en spricka...!
Men ska gå ut nu och käka grillat och ha de bäst!
Hoppas alla ni andra har de bra där hemma eller vart ni nu befinner er... 
 
 
 
"Who Cares tröjja 149:- 
 
99:-
 
Smile! 49:-
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0