one last time--

Ja jag vet att jag inte har ngn fantasi till rubriker så tar nästan alltid låtar..
I dag på skolan så hade vi Poängjakt,haha. De började med att jag var med Celinn vi plockade bär, käkade lunch med Felicia,Jennifer och Sandra på monami. Gick ner till IP mötte Emma L satte mig där pratade och skrattade som aldrig förr! Sen skulle vi gå testrundan med Wille,Ida och Alva. Så gick vi in till Ip igen satt med Wille,Wille,Chrille,Victor,Simon och Simon garvade en hel del där också.
Har haft en rätt så bra dag. efter skolan for jag till stallet red i ridhuset för att de regnade så..
Kommit hem tog ett varmt bad lät tankarna spröda fritt sen blev de plugg i ca 5 min,hehe..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0