Mys!❤

Har just kommit hem från en av de bästa kvällarna på hela året!
Dagen började med stall fix red min fina stjärna!
For hem pressade på i solen med Celinn, såg en film. Där vid 18 for vi till svartöstan till en av de små stränderna och fotade oss hur mkt som helst men bilderna får ni i morgon.
Efter de ville Simon att vi skulle se hans träning och snacka med han efter och de gjorde vi! Så följde vi även han hem så for vi vidare till norra hamn där vi satt i kanske 2h och bara pratade och så fällde jag nån tår i slutet för jag var så glad, jag har en Sånn fin vänn!❤
Har pratat om precis allt mellan himmel och jord och jag vet att jag kan lite på dig upp till 100% de var så himla skönt att bara få prata ut om allt möjligt.
Du är en Sånn fin vänn så ojj ojj❤
Ja bättre kvällar får man nog leta efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0