Måndag

Nu är första skoldagen gjord... De var riktigt jobbigt att kliva upp tidigt och så.
Efter skolan så for jag,Celinn,Victor,Simon och Elias in till stan skulle köp en ögonbrynspenna men fanns inte i min färg fuck..
Träffade Elvira där de var så otroligt länge sen jag träffade henne! Så de var kul att få höra hennes röst igen❤
Virrade runt i stan, skrattade en hel del, riktigt roliga pojkar dedär! Efter stan tog jag bussen hem käkade gick med Celinn till IP "såg" Victor och simons träning, följde med Simon halvvägs hem skulle ändå ut och gå så fick jag prata med han lite! Angelica ringde mig på hemvägen pratade om allt möjligt!❤
Nu ska jag duscha pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0