Häst helg.

I helgen har jag varit på Årsta runsten och sett Ponny tävlingar SM har gått! I dag var finalen de var riktigt kul att se. Träffat några vänner som var där, stortsett hela denna dag var jag med Olivia riktigt rolig brud dedär;) Haha ja man har då fått skratta och ha kul en hel del det kan ju behövas nu..! 
har inte så mkt annat att blogga om eftersom man mest suttit på en stol och kollat tävlingar och sånt hela dagarna.. :) 
 
Köpte ett par vita Kingsland ridbyxor av dom nyaste som kommit hittar ingen bild på de och orkar inte fota.. men iaf 1599:- 
Fick även en ny "tävlings hjälm" eftersom vi ska sälja min GPA för att jag fått så stort huvud!haha Blev en charles owen Ayr8 svart med silver! 2500:- 
Och en rosa pikeur väst som var på rea 499:- 
I morgon så far vi in till stockholm centrala stockholm och bor där tills vi far hem på Onsdag!:)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0