Hard Work

I dag har de varit riktigt hårt jobb för både mig i skolan och ponnyn när jag plågade henne i dressyr.
Skolan i dag var allmänt seg de kändes som att de aldrig skulle ta slut... Nu i dag efter skolan for jag och Felicia hem till mig, vi pratade om en hel del. Vi har ju som haft ett "break" från varandra i 4 veckor bara glidit i från varandra men nu pratade vi om allt som hänt medans vi inte träffat varann :P
Vi for iaf till stallet red min pärla på banan värmde upp hon i skogen sen red jag dressyr, så här bra har hon inte gått på riktigt länge hon släppte i ryggen,nacken och bakbenen jobbade på vilken känsla!:D
Cyklade hem från stallet snackade med Celinn i luren, stannade vid ip snackade med henne lite så kom Wille och David med mopparna så stod vi och snacka sen fortsatte jag hem. Har inte gjort så mkt mer i dag vi hörs PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0