amagad i morgon äre skola :O

Asså nä orkar inte hur kan sommarlovet redan varit slut?  känns som att de var skolavslutning i går. Men men de är bara att gå tillbaka till de hårda livet:P
Sitter just nu med färg i håret och smsar med Simme,bra grabb dedär!
Dagen blev inte alls som den skulle i dag, i går kväll smsade frans & Wille och frågade om jag skulle joina till ishallen, för dom skulle kolla sebbes match. Eftersom jag ändå bara skulle vara i stallet så drog jag först dit där vid kvart i 11, riktigt härliga pojkar de där. Har fått skratta en hel del! skjutsade in dom till stan och så for jag hem och käkade sen vidare till stallet. Köpte en KL kofta 999:- som jag mest troligt ska ha i utanför stallet!
ska gå och skölja ur färgen nu vi hörs :*
 
Skänker även en tanke till min fina ängel där uppe.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0